ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο marioshome μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με ασφάλεια με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Αντικαταβολή

Τα  προϊόντα έρχονται στη διεύθυνσή σας με  courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο τη στιγμή της παραλαβής. Εξαιρούνται οι παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα μεγάλου όγκου/βάρους και οι παραγγελίες με αξία μεγαλύτερη των 400€.

  1. Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγείστε στον ασφαλή ιστοχώρο του winbank PayCenter, όπου και πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποστέλλονται πίσω στο marioshome.gr. Τέλος, η συναλλαγή σας και τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται από την τράπεζα Πειραιώς.

*Σημειώστε πως σε περίπτωση που δε λάβετε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας (κοιτάξτε ακόμα και στα ανεπιθύμητα μηνύματα) θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας στο σύστημά μας. 

  1.  Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Για να πληρώσετε με κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, απλά πατήστε “Πληρωμή Μέσω Τραπέζης” στον τρόπο πληρωμής στο check-out. Θα σας εμφανιστούν 2  λογαριασμοί ( Πειραιώς και Alphabank) για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μετά το πέρας της κατάθεσής σας, στείλτε μας το αποδεικτικό, μ’ ένα e-mail στο sales@marioshome.gr έτσι ώστε να επισπευσθεί όσο περισσότερο γίνεται η παραγγελία σας.

 Οι διαθέσιμοι λογαριασμοί είναι οι:

  • PIRAEUS BANK : GR 5001722430005243035516059 , ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΜΑΡΙΟΣ
  • ALPHA BANK : GR 4001408300830002002006001, ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΜΑΡΙΟΣ

  1. Παραλαβή και εξόφληση του ποσού στο κατάστημα

Για να παραλάβετε και να εξοφλήσετε το ποσό στο κατάστημα, απλά επιλέξτε παραλαβή από το κατάστημα στον τρόπο αποστολής. Όταν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί θα σας στείλουμε ένα sms στο κινητό σας έτσι ώστε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας είναι στο κατάστημα και μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Αν δεν λάβετε το σχετικό sms στο κινητό σας, σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν έχει μεταφερθεί ακόμα στο κατάστημά μας. (Οι παραγγελίες παραμένουν στα καταστήματα προς παραλαβή έως και 5 ημέρες μετά την ενημέρωση του πελάτη)

Όλες οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit).