Πολιτικη επιστροφων

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης τους. Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει φθαρεί, καταστραφεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί η συσκευασία του και να έχει όλα τα καρτελάκια του.

ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ

Τα προϊόντα που ζητούνται “Κατόπιν Παραγγελίας”, καθώς επίσης και τα προϊόντα που κατασκευάζονται στις διαστάσεις του κάθε πελάτη, αποτελεί ειδική παραγγελία και για το λόγο αυτό δεν γίνονται δεκτές επιστροφές.

Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με την μέτρηση των διαστάσεων.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα μέτρησης, καλό είναι να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.

Επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή επίσης για προϊόντα που έχουν επεξεργαστεί, βάση επιθυμητής διάστασης π.χ. σεντόνια με λάστιχο, μαξιλάρια κτλ. Επίσης για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια και επιστρώματα.

Το προϊόν θα συνοδεύεται από το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής αγοράς.

Σε αντίθετη περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές των προϊόντων..

Μπορείτε να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής στέλνοντας ένα e-mail στο info@ marioshome.gr. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε στο e-mail φωτογραφίες που θα απεικονίζουν ξεκάθαρα το ελάττωμα.

Έχετε την δυνατότητα επιστροφής για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη κι αν απλά αλλάξατε γνώμη. Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά. Είναι απαραίτητο να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντάς τα, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία τους και να μην τα πλύνετε.

Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη, τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.

Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σημείωση: Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια την εμφάνιση των προϊόντων. Δεν μπορούμε να δεχθούμε οποιαδήποτε ευθύνη για μη σωστή παρουσίαση χρωμάτων. Διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες υπολογιστών, μπορεί να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων.

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή διαβάστε παρακάτω:

(βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α. Ζ1/891/2013 -ΦΕΚ Β 2144/2013)

  • Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερώναπό την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.
  • Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο – ελτα ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό, κατεβάζοντάς το. Θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.
  • Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατεμαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί, να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλα τα ταμπελάκια του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο.  Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (Μάριος home stories) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή  επιβαρύνεστε  με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία (Μάριος home stories) για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  • Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξεκαθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά.
  • Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
  • Εσείς φέρετε την ευθύνηγια τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα  διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.

Πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να μας αποστείλει το προϊόν και στην συνέχεια θα αναλάβουμε την διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.